Ready to go - Reisverslag uit , van Saskia Portegies - WaarBenJij.nu Ready to go - Reisverslag uit , van Saskia Portegies - WaarBenJij.nu

Ready to go

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

02 Oktober 2007 | ,

Lieve allemaal,

Eindelijk is het (bijna) zover: na 25 jaar gaan Michelle en ik terug naar ons geboorteland!! Morgen 3 oktober vertrekken we voor ruim 3 weken naar Colombia om daar onze roots te verkennen en, naar men zegt, het mooiste land van Zuid-Amerika te ontdekken! Op deze site zal ik onze belevenissen bijhouden, zodat het ook voor de thuisblijvers een beetje gaat leven. En wees gerust: geen ellenlange verhalen waarin ELK detail staat, alleen de highlights én natuurlijk wat kiekjes!

Nog even snel tas inpakken (ja mam, bijna klaar!) en dan.. op naar Schiphol!

Keep you posted!

Veel liefs, Saskia

• 02 Oktober 2007 - 19:12

Mi:

jeuh, jeuh, eerste bericht op jouw site! :)))
    See you tomorrow...

• 02 Oktober 2007 - 19:49

Barrie En Rinus:

Saskia,
    Fijn om naar je geboorteland terug te gaan.
    Wij zullen op de site je blijven volgen.
    Goeie reis en een mooie tijd in Colmbia.

Groeten,
    Barrie en Rinus

• 02 Oktober 2007 - 20:40

Papski:

Hola chicas,

Buen viaje y que lo pasen bien en su país natal. Groetjes aan alle bekenden die jullie tegenkomen.

• 03 Oktober 2007 - 06:01

Stella:

Hi Sas,
    Heeeeel veel plezier met je zus in Colombia! Geniet ervan!

• 03 Oktober 2007 - 06:53

Conny:

Yo bro! heel veel plezier daar en vergeet niet om ook een beetje UIT TE RUSTEN!!! see ya wanna be ya!!! vooral omdat ik zo op de fiets stap in de fucking klote regen op naar HS :s. Scheelt weer een fohnbeurt!

kissie (ook aan je zus)

• 03 Oktober 2007 - 11:32

Lonneke:

Hé scheetepoepies, supercool dat jullie dit samen gaan doen. Mijn Spaans is trouwens niet slecht, want kan prima lezen wat papski geschreven heeft (ook niet de moeilijkste tekst natuurlijk). Ik meld Tim ook ff aan, vindt hij misschien ook wel leuk om wat Zuid-Amerika op te snuiven. Heel veel plezier en maak maar lekker veel foto's!
    Kus Lon

• 03 Oktober 2007 - 21:00

Marchien:

enjoy !

• 06 Oktober 2007 - 10:04

Fenna:

Hi Sas, ben benieuwd of je Colombia echt het mooiste land van Zuid-Amerika gaat vinden. In ieder geval erg leuk om je geboorteland te verkennen. Have fun en ga je verhalen zeker lezen!

-xxx-

• 06 Oktober 2007 - 21:51

Rieke:

Meisjes, heel veel plezier! Ben benieuwd naar jullie eerste verhalen! Mirjam en Tom hebben net na een aantal weken Colombia verlaten en waren dolenthousiast!
    Liefs,Rieke

• 07 Oktober 2007 - 10:09

Marjolein:

Hey Saskia, Heel veel plezier in Colombia!! Als je terug bent gaan we snel wat IIGP biertjes inhalen. Ik ben erg benieuwd naar al je verhalen, geniet ervan!
    x Marjolein