Mijn eerste reis - Reisverslagen van Saskia Portegies - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Saskia Portegies - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Samen met zuslief Michelle ga ik back to my roots, Colombia! 3 weken lang gaan we reizen door ons geboorteland, kijken of er nog herinneringen boven komen... Spannend!

Recente Reisverslagen:

25 Oktober 2007

Bogotá - mijn stadje!

17 Oktober 2007

Strand! Por fin!

13 Oktober 2007

Cartagena - prachtige stad!

09 Oktober 2007

Cali gezien, op naar het strand!

08 Oktober 2007

Medellin & Cali - paisa & salsa
Saskia

Samen met zuslief Michelle ga ik back to my roots, Colombia! 3 weken lang gaan we reizen door ons geboorteland, kijken of er nog herinneringen boven komen... Spannend!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9644

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2007 - 26 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: